U tijeku je kampanja slanja poruka elektroničke pošte u ime OTP banke koje sadrže poveznicu na lažnu stranicu internetskog bankarstva OTP banke.
Poruke koje napadači šalju dolaze s lažnih domena a ne sa legitimne domene OTP banke @otpbanka.hr.
Pomoću poruke napadač nastoji navesti korisnika internetskog bankarstva da unese svoje podatke za prijavu na lažnoj stranici internetskog bankarstva te se na taj način domogne korisnikovih podataka za prijavu u tu uslugu.
Ako primite takvu ili sličnu poruku, proslijedite je na alert.infosec@otpbanka.hr te je obrišite bez otvaranja privitaka ili poveznice iz poruke (priloženi privitak je potencijalno maliciozan!).
Podsjećamo da banka od svojih klijenata neće nikada tražiti da putem e-pošte upisuju osjetljive podatke kao što su PIN, lozinke, kod za prijavu (one time password – OTP) ili kod za autorizaciju transakcije (MAC).
Dodatno, preporučujemo da ne otvarate poruke od sumnjivih pošiljatelja ili preuzimate sumnjive i potencijalno maliciozne privitke. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Poštovani klijenti,
zbog radova na unaprjeđenju sustava u nedjelju, 13. listopada od 7:00 do 8:30 neće biti dostupne usluge internetskog i mobilnog bankarstva za građane i poslovne subjekte.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Ukoliko prijava u Internet bankarstvo nije trenutna, već se na zaslonu pojavljuje poruka kao npr. "molimo pričekajte" ili ukoliko se od korisnika traži izračun MAC-a (Appli II) te unos istog van okruženja Internet bankarstva odmah obustavite rad na računalu. Više...
Sve poruke i pozivi koje Banka uputi Korisniku, a koji se odnose na ispravnu i sigurnu uporabu usluga internetskog i mobilnog plaćanja, kao i na zlouporabu platnih instrumenata dostupnih za takvu vrstu plaćanja, biti će informirani samo i isključivo definiranim sigurnosnim kanalima: putem službenih web stranica Banke (https://www.otpbanka.hr/), putem Internet bankarstva u početnom zaslonu ili kroz pretinac poruka, ili putem telefonskog poziva Kontakt centra OTP banke.
Jednokratnu izmjenu dnevnog promjenjivog limita moguće je napraviti putem Kontakt centra pozivom na broj 0800 21 00 21 ili 072 21 00 21, a trajno povećanje limita moguće je u bilo kojoj poslovnici OTP banke d.d. ili u kontaktu s Vašim Premium odnosno Privatnim bankarom.
OTP banka d.d. svoju ponudu proizvoda i usluga dopunila je aplikacijom mobilnog bankarstva pod nazivom OTP m-banking koja je namijenjena korisnicima pametnih telefona baziranih na Android operativnom sustavu. Aplikacija omogućuje razne preglede po prometnim i štednim računima, različite financijske transakcije, te ostale funkcionalnosti koje možete vidjeti ovdje.
Ukoliko prijava u eLEMENT@ Internet bankarstvo nije trenutna, već se na zaslonu pojavljuje poruka kao npr. "molimo pričekajte" ili ukoliko se od korisnika traži izračun MAC-a (Appli II) te unos istog van okruženja eLEMENT@ Internet bankarstva odmah obustavite rad na računalu. Više...
Sve poruke i pozivi koje Banka uputi Korisniku, a koji se odnose na ispravnu i sigurnu uporabu usluga internetskog i mobilnog plaćanja, kao i na zlouporabu platnih instrumenata dostupnih za takvu vrstu plaćanja, biti će informirani samo i isključivo definiranim sigurnosnim kanalima: putem službenih web stranica Banke (https://www.otpbanka.hr/), putem Internet bankarstva u početnom zaslonu ili kroz pretinac poruka, ili putem telefonskog poziva Kontakt centar OTP banke.