Internet bankarstvo - važna obavijest

Savjeti za sigurno korištenje usluge Internet bankarstva


OTP banka posebnu pozornost posvećuje sigurnosti računa i osobnih podataka svojih klijenata u skladu s najvišim tehnološko-sigurnosnim standardima. Ovom obaviješću podsjećamo Vas na pravilno korištenje usluge Internet bankarstva, kako biste i Vi sami pridonijeli višoj razini sigurnosti.

Nikada nemojte:

  • unositi podatke s tokena na ekrane koji izgledaju neuobičajeno (npr. prikazuje se brojač/poruka da je autentifikacija u tijeku), ili koji sadržavaju neobične poruke (ne sadržavaju hrvatske znakove, nisu pisani sukladno hrvatskim pravopisnim pravilima), ili ako je proces na ekranu usporen,
  • provoditi autorizaciju / unositi podatke s tokena (serijski broj tokena, APPLI_) ni na kojem ekranu osim kad ste unutar Internet bankarstva,
  • na zahtjev drugih osoba odavati PIN, podatke o tokenu ili druge povjerljive podatke koji su povezani s Vašim poslovanjem s Bankom, pristupati nepoznatim stranicama ili otvarati stranice s linkova dostavljenih u okviru sumnjive elektroničke pošte, kako ne biste zarazili svoje računalo.

Napominjemo da Vas zaposlenici Banke nikad neće tražiti odavanje povjerljivih podataka kao što su prethodno navedeni (PIN, token i slično), stoga molimo da ih nikad ne odajete trećim osobama putem telefona/e-maila/ ekrana računala ili na druge načine.

U slučaju da primijetite neke od prethodno opisanih ili sličnih situacija (što se može dogoditi ako je Vaše računalo zaraženo), odmah obustavite rad na računalu i prijavite slučaj na info@otpbanka.hr ili putem Kontakt centra na broj 0800 21 00 21 ili 072 21 00 21.

Vašu dojavu Banka će uzeti u obradu te Vam se obratiti u vezi s daljnjim uputama za postupanje.