Internet bankarstvo za tvrtke i obrtnike - UPUTE
.

<< nazad

Rad po svim transakcijskim računima (podračuni 13,14,15,18)

Općenito
eLEMENT@ internet bankarstvo za tvrtke i obrtnike omogućava da se jednim Internet paketom mogu opsluživati svi transakcijski računi poslovnog subjekta. Drugim riječima, Internet paket definira se i izdaje na razini matičnog broja poslovnog subjekta. Pri tome ovlasti pojedinim korisnicima za većinu funkcija mogu se definirati na razini transakcijskih računa. Sve funkcionalnosti i logika rada jednake su kao i kod korisnika koji posjeduju samo jedan poslovni račun. Specifičnosti rada sa više poslovnih računa su opisane u nastavku ove upute.
 

Dodjela ovlasti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Svi korisnici eLEMENT@ internet bankarstva koji imaju više poslovnih računa u OTP banci, pomoću glavne (master) smart kartice ili glavnog tokena (koji automatizmom imaju sve ovlasti po svim računima), mogu definirati ovlasti za dodatne kartice na razini računa i transakcija po računu. Postupak dodjele ovlasti za rad vrši se zasebno po svakom poslovnom računu za svakog dodatnog korisnika. Ažuriranje ovlasti (npr. ukidanje) vrši se na jednak način.

Postupak:

Odabirom transakcije "Dodjela ovlasti" na zaslonu se prikazuje popis dodatnih korisnika. Izbor korisnika kojem se dodjeljuje ovlast vrši se opcijom "Dodjela ovlasti" u istoimenom stupcu. U zaslonu "Odabir računa za dodjelu ovlasti" (slika dole) potrebno je odabrati poslovni račun u koloni "Dodjela ovlasti za račun". Svi računi poslovnog subjekta nalaze se u padajućem izborniku. Nakon toga potrebno je postupiti na način kako je to opisano u glavnoj uputi za dodjelu ovlasti dodatnim karticama.

 

 
Pregled ovlasti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odabirom transakcije "Pregled ovlasti" na zaslonu se prikazuje popis dodatnih korisnika. Opcijom "Pregled ovlasti" u istoimenom stupcu, poziva se popis svih ovlasti za rad po određenom računu ili za sve račune, ovisno o zadanom kriteriju. (slika dole)

 

 
Stanje i promet računa
 

Pozivom transakcije "Stanje i promet računa" na zaslonu se pojavljuje popis svih računa sa mogućnošću uvida u osnovne podatke o računu kao i uvid u promet računa.

 
Izvodi računa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvode svih prometnih računa moguće je preuzeti u transakciji "Izvodi računa", za jedan ili sve račune ovisno o odabranom kriteriju (slika dole).

 

 
Unos novog naloga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kod unosa novog platnog naloga potrebno je voditi računa o točnom odabiru prometnog računa sa kojeg će se vršiti plaćanje. U polju "Račun pošiljatelja" automatizmom se upisuje račun sa prefiksom 11, dok se ostali računu nalaze u padajućem izborniku. U slučaju da se radi o dodatnoj kartici ili dodatnom tokenu u navedenom polju i padajućem izborniku pojavljuju se samo računi za koje dodatna kartica ili dodatan token ima ovlasti.

HUB 3

HUB 1

 

 
Autorizacija naloga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autorizacija naloga moguća je za sve platne naloge bez obzira na prefikse računa sa kojih se plaća. Na slici ispod nalazi se primjer zaslona autorizacije platnih naloga u slučaju plaćanja sa više poslovnih računa od jednom. Svi nalozi se mogu autorizirati jednom transakcijom autorizacije. Postupak autorizacije naloga opisan je u glavnim poglavljima upute (za smart kartice i tokene). Kod dodatnih kartica ili dodatnih tokena uvjet je posjedovanje ovlasti za rad po računima,a u ovom slučaju ovlast autorizacije po podračunima.

Na primjeru zaslona autorizacije vidi se opcija kada je online aplikacija parametrizirana za samo jednu autorizaciju prije slanja naloga na izvršenje. Nakon autorizacije, naloge je potrebno poslati na izvršenje koristeći pri tomu transakciju "Slanje naloga na izvršenje" u desnom okviru zaslona.

 
Ispis naloga (potvrda plaćanja)

 

 

 

 

 

 

 

 

Prilikom ispisa potvrde plaćanja u postavljanju kriterija dohvata željenih platnih naloga, potrebno je izabrati račun sa kojeg je vršeno plaćanje korištenjem padajućeg izbornika (slika dole).

 

 
Pregled obračunate naknade

 

 

 

 

 

 

Prilikom poziva pregleda obračunatih naknada za željeni period, potrebno je izabrati račun za koji želimo prikaz obračunate naknade korištenjem padajućeg izbornika (slika dole)

 

   
Datoteke s nalozima

 

 

U slučaju slanja platnih kunskih naloga pomoću datoteke, za svaki podračun sa kojeg se plaća potrebno je kreirati posebnu datoteku.

 
Datoteka plaća
  U slučaju uplata plaća pomoću datoteke plaća, za svaki pod račun sa kojeg se plaća potrebno kreirati posebnu datoteku.
 
Predlošci
  Predloške (kunske i devizne) je moguće kreirati po svim pod računima.
   
Postavke aplikacije
  Sve postavke aplikacije automatizmom se reflektiraju na sve pod račune.
 
Za sve dodatne informacije obratite se Kontakt centru OTP banke (helpdesk): 062-201-555 (radno vrijeme od 8:00h do 21:00h radnim danom te subotom od 08:00h do 13:00h) (email: helpdesk@otpbanka.hr). Nakon javljanja govornog automata birajte opciju 3.

<< nazad | povratak na vrh stranice