![]() |
|
| |
|
| . |
|
| Rad po računima stambenih pričuva (SZP) |
| Općenito | |
| Stanoupravitelj koji ima otvorene račune SZP-a u OTP banci, ugovaranjem eLEMENT@-e, pored poslovanja po vlastitim računima, dobiva mogućnost uvida u poslovanje pojedinih računa SZP-a (promet računa, preuzimanje izvoda, pregled kredita i oročenja). Zadavanje i provođenje platnih naloga po pojedinim računima SZP-a (računi prefiksa 35) omogućava se dostavom potpisane Izjave, kojom ovlašteni predstavnik stanara ovlašćuje stanoupravitelja da može samostalno izvršavati platne naloge po računu SZP-a. U nastavku ove upute opisane su osnovne značajke rada sa računima SZP-a putem internet bankarstva OTP banke. | |
| Odabir SZP računa | |
|
|
Svi stanoupravitelji koji posjeduju eLEMENT@-u, u mogućnosti su pristupiti računima SZP-a, koristiti preglede te izvršavati financijske transakcije. Za pristup podacima o SZP računu (računima) vrši se pomoću transakcije "Odabir računa pričuve" u lijevom okviru zaslonu eLEMENT@-e (slika dole)
ili istom transakcijom u gornjem okviru zaslona. (slika dole)
Nakon odabira transakcije na zaslonu se pojavljuje tabelarni prikaz svih SZP računa (slika dole)
Napomena: Korištenjem opcija "Račun primatelja (HRK)", "Naziv zgrade" i "Status prijave", može se napraviti sortiranje liste prema navedenim kriterijima, tj. prema broju računa, nazivu zgrade ili trenutnom statusu Prijavljen / Prijava. Nakon odabira SZP računa opcijom "Prijava" u stupcu "Označi za unos naloga" na zaslonu se u polju "Trenutno ste prijavljeni za rad sa računom" vidi broj računa i naziv odabranog SZP računa. U stupcu "Označi za unos naloga" (slika dole) opcija "prijava" se mijenja u "Prijavljen". (slika dole)
Opisana promjena automatski se reflektira na gornji desni zaslon gdje je stalno vidljiv aktivni SZP račun po kojem se radi, kao i opcija odjave. Opcija odjave automatizmom vraća stanoupravitelja na rad sa vlastitim računima. (slika dole)
|
| Stanje i promet računa | |
|
Kada je stanoupravitelj prijavljen kao SZP račun, u transakciji "Stanje i promet računa" u polju Račun" automatizmom se poziva broj SZP računa te je moguć uvid u promet računa i osnovne podatke o računu. U ovom slučaju nisu vidljivi vlastiti osnovni računi stanoupravitelja. (slika dole)
|
| Unos novog naloga | |
|
Kada je stanoupravitelj prijavljen kao SZP račun, u transakciji "Unos novog naloga" u polju "Račun pošiljatelja" automatizmom se poziva broj SZP računa s kojeg se vrši plaćanje. (slika dole)
|
| Autorizacija naloga i slanje na izvršenje | |
|
Kada je stanoupravitelj prijavljen kao SZP račun, u transakciji "Autorizacija naloga" automatizmom se pozivaju nalozi zadani sa odabranog SZP računa tj. računa s kojeg se vrši plaćanje Postupak autorizacije naloga opisan je u glavnim poglavljima ove upute (za smart kartice i tokene). (slika dole)
Na primjeru zaslona autorizacije vidi se opcija kada je online aplikacija parametrizirana za samo jednu autorizaciju prije slanja naloga na izvršenje. Nakon autorizacije, naloge je potrebno poslati na izvršenje koristeći pri tomu transakciju "Slanje naloga na izvršenje" u desnom okviru zaslona. |
| Pregled naloga | |
|
Kada je stanoupravitelj prijavljen kao SZP račun, u transakciji "Pregled naloga " u polju "Račun pošiljatelja" automatizmom je upisan prijavljeni SZP račun. (slika dole)
|
| Izvodi računa | |
|
Kada je stanoupravitelj prijavljen kao SZP račun, u transakciji "Izvodi računa" u polju "Račun pošiljatelja" automatizmom se poziva prijavljeni SZP račun. (slika dole) Napomena: Kada stanoupravitelj nije prijavljen kao SZP račun, korištenjem padajućeg izbornika mogu se također pozvati izvodi za sve SZP račune.
|
| Ispis naloga (potvrda plaćanja) | |
|
Kada je stanoupravitelj prijavljen kao SZP račun, u transakciji "Ispis naloga " u polju "Račun pošiljatelja" automatizmom je upisan prijavljeni SZP račun. (slika dole)
|
| Pregled obračunate naknade | |
|
Kada je stanoupravitelj prijavljen kao SZP račun, u transakciji "Pregled obračunate naknade" u polju "Račun" automatizmom je upisan prijavljeni SZP račun. (slika dole)
|
| Za sve dodatne informacije obratite se Kontakt centru OTP banke (helpdesk): 062-201-555 (radno vrijeme od 8:00h do 21:00h radnim danom te subotom od 08:00h do 13:00h) (email: helpdesk@otpbanka.hr). Nakon javljanja govornog automata birajte opciju 3. | |
<< nazad | povratak na vrh stranice