Internet bankarstvo za građane - UPUTE
    << nazad
    VISA WEB PREPAID - PREGLEDI
     
    Odabirom transakcije upita “VISA kartice” na zaslonu se prikazuje podizbornik odabira tipa visa kartica u kojem je potrebno izabrati opciju "Visa WEB prepaid kartice"
   
  Podaci o kartici - Visa WEB prepaid
  Pozivom podataka o Visa WEB prepaid kartici na zaslonu se prikazuju opcije pregleda kako slijedi:
 
   
  Podaci o kartici
  Pozivom opcije "Podaci o kartici" na zaslonu se prikazuju osnovni podaci kao što su npr: ime vlasnika kartice, status kartice, roku važenja, broj Visa WEB računa, raspoloživo stanju, te dozvoljeni dnevni limit za gotovinu. (slika dole)
 
   
  Promet
 

Sve uplate i isplate (prijenose) sa i na račun Visa WEB kartice kao i plaćanja, mogu se vidjeti u zaslonu pozivom opcije "Promet" iz transakcije "Pregled WEB prepaid kartice". Pored financijskih transakcija, na zaslonu je vidljiv ukupan iznos rezervacija po osnovu financijskih platnih transakcija. Otvorene rezervacije umanjuju raspoloživo stanje računa. Na primjeru vidljiva je otvorena rezervacija na 84,60 kn. (slika dole)

 
  Nakon potvrde financijske transakcije iz autorizacijskog centra, vrši se knjiženje transakcije po računu Visa WEB prepaid kartice, te se automatizmom zatvara otvorena rezervacija. U praksi potvrda financijske transakcije stiže u periodu od 24 do 48 sati od vremena nastanka transakcije.
 
  Napomena: Razlika između iznosa rezervacije i iznosa knjiženja transakcije nastaje uslijed tečajnih razlika pri kupnja robe ili podizanje gotovine u inozemstvu.
   
  Pregled obavijesti
  Opcija "Pregled obavijesti" korisniku omogućava uvid u promet kartice na mjesečnom nivou.
   
   
  Izmjena načina dostave obavijesti
  Slanje obavijesti o prometu Visa WEB kartice na kućnu adresu moguće aktivirati ili deaktivirati opcijom "Izmjena adrese dostave obavijesti" u transakciji "Pregled WEB prepaid kartica". U polju "Odaberite novu adresu dostave obavijesti" moguće je izabrati opciju "Bez dostave" čime se isključuje slanje obavijesti na kućnu adresu ili je moguće izabrati ponuđenu adrese iz padajućeg izbornika čime se uključuje opcija slanja obavijesti na kućnu adresu. Ukoliko adresa nije točna, istu je potrebno ažurirati u najbližoj poslovnici OTP banke.
 
  Ukoliko se izmjeni način dostave, nalog se provjerava opcijom "provjera", a transakciju je potrebno autorizirati tokenom prateći slijed transakcije.
   
   
   
  Kontakt centar OTP banke - telefonska služba pomoći korisnicima internet bankarstva (helpdesk). Telefon: 062-201-555. Radno vrijeme radnim danom od 08:00h do 21:00h i subotom od 08:00h do 13:00h.
 
 
Povratak na vrh stranice
 
Povratak na glavnu stranicu uputa
 
Ispis