Internet bankarstvo   OTP token ?   Demo verzija  

 

Uputa - građani

 

Uputa token

 

Demo - građani

 
Kontakti Uputa m-token Demo OTP m-banking
Korisne informacije  
   
  Ptegledi
< nazad / back  
  Pregled platnih naloga
 
Transakcijom pregleda naloga moguće je pretraživati bazu svih naloga po zadanom datumu ili periodu, te prema dodatnom kriteriju statusu naloga: NEPROVEDENI NALOZI (zaprimljeni) i PROVEDENI NALOZI (autorizirani). U transakciji pregleda moguće je napraviti i izmjenu ili brisanje naloga.
Zaslon unosa kriterija (filtera) za pregled platnih naloga:
Opis ponuđenih kriterija:
> Glavni kriterij 1: po datumu unosa naloga ili po datumu najavljenog izvršenja platnog naloga
> Glavni kriterij 2: Samo nalozi u najavi ili svi nalozi bez obzira na datum izvršenja
> Početni i krajnji datum perioda za koji se vrši pregled naloga.
> Unesite naziv primatelja u cijelosti ili samo dio naziva primatelja za prikaz naloga na zaslonu transakcije pregleda koji zadovoljava(ju) zadani kriterij.
> Unesite točan iznos naloga ili približne iznose od i/ili do za prikaz naloga na zaslonu transakcije pregleda koji zadovoljava(ju) zadani kriterij.
> Unesite cijeli opis plaćanja ili samo dio opisa plaćanja za prikaz naloga na zaslonu transakcije pregleda koji zadovoljava(ju) zadani kriterij.
> Unesite broj računa primatelja u cijelosti ili samo početni dio računa za prikaz naloga na zaslonu transakcije pregleda koji zadovoljava(ju) zadani kriterij.
> Filter po statusu naloga: Svi nalozi bez obzira na status, Neprovedeni a samo zaprimljeni, Neprovedeni i autorizirani, Provedeni, Odbijeni (iz najave)
Transakciju izmjene ili brisanja naloga moguće je napraviti samo za naloge sa statusom "NEPROVEDEN". Naloge sa statusom "PROVEDEN" nije moguće brisati odnosno stornirati.
 
Ulaskom u transakciju pregleda naloga automatski se prikazuju svi nalozi uneseni u zadnjih deset dana bez obzira na njihov status. Izmjenom automatski postavljenih kriterija pregled podešavate prema svojim potrebama.
Podaci o nalogu koji se pojavljuju na zaslonu:
Račun terećenja
Iznos
Naknada
Opis
Status
Izmjena

Račun odobrenja

Iznos

Model/Poziv na br.odobr.

Primatelj
Datum izvršenja/unosa
Brisanje
 
Opis statusa naloga:
NEPROVEDEN

Svi zadani platni nalozi, interni prijenosi, nalozi za kupoprodaju deviza kao i nalozi otplate rate kredita u OTP banci koje korisnik ne autorizira u pregledu naloga prikazivat će se sa statusom "NEPROVEDEN". Kako bi se uneseni nalozi proveli potrebno ih je autorizirati u transakciji "Autorizacija naloga".

PROVEDEN
Nakon transakcije autorizacije naloga isti se izvršava i dobiva novi status "PROVEDEN".
BRISAN
Nalozi sa statusom "Brisan" neće biti izvršeni i nije ih moguće mijenjati i ponovno slati na izvršenje.
 
Dodatne mogućnosti:
PONOVI NALOG (Ponovi unos)
Jednom unesen nalog nakon autorizacije istog, moguće je ponoviti sa istim elementima korištenjem opcije "Ponovi unos" kroz transakciju pregleda naloga.
 
 IZMJENA NALOGA
Sve naloge sa statusom "NEPROVEDEN" moguće je izmijeniti , djelomično ili u potpunosti. Izmjena naloga pokreće se iz transakcije "PREGLED NALOGA" s opcijom "izmjena" u koloni "izmjena-brisanje" naloga. Transakcija izmjene naloga korisnika vraća na zaslon transakcije unosa naloga. Nakon izmjene podataka postupite jednako kao i kod prvog unosa naloga tj. izvršite provjeru i potvrdite zaprimanje naloga. Ukoliko želite da se uneseni nalog izvrši, potrebno ga je autorizirati.
 
BRISANJE NALOGA
Sve naloge sa statusom "NEPROVEDEN" moguće je brisati. Brisanje naloga pokreće se iz transakcije "PREGLED NALOGA" s opcijom "brisanje" u koloni "izmjena-brisanje" naloga. Odabirom opcije "brisanje" na zaslonu će se pojaviti detaljan prikaz naloga, a brisanje se potvrđuje s opcijom "brisanje naloga". Naloge je moguće brisati samo pojedinačno. Nakon transakcije brisanja nalog dobiva status "BRISAN".
 
Transakciju izmjene ili brisanja naloga moguće je napraviti samo za naloge sa statusom "NEPROVEDEN". Naloge sa statusom "PROVEDEN" nije moguće brisati odnosno stornirati.
 
 
Izgled zaslona pregleda naloga:
Napomena: ukoliko pored redovnih platnih naloga na dan postoje i platni nalozi u najavi, zaslon se djeli na dva djela. U prvom dijelu prikazuju se nalozi kojima je datum izvršenja tekući dan, dok su u drugom (donjem) dijelu zaslona prikazani nalozi sa odgođenim datumom izvršenja, uz informaciju o ukupnom iznosu naloga u najavi prikazanih na zaslonu. (naknada nije uključena)
 
U transakciji pregleda naloga, postoji mogućnost poziva opcije "Ponovi unos" (slika ispod). Uvjet opcije ponavljanja naloga tj. ponovnog unosa pojavljuje se samo za naloge sa statusom "Proveden".
 
         
    Kontakt centar OTP banke - telefonska služba pomoći korisnicima internet bankarstva (helpdesk). Telefon: 072-201-555. Radno vrijeme radnim danom od 08:00h do 21:00h i subotom od 08:00h do 13:00h.
+38572201555
         
    Kontaktirajte nas putem e-maila   
 helpdesk@otpbanka.hr
 info@otpbanka.hr
         
 
   
OTP m-token
OTP m-token
 
WEB stranice
Glavni izbornik uputa
 
 
 
© copyright 2014 OTP banka d.d.