| |
|
|
<< nazad |
|
| |
|
PORUKE |
| |
|
|
| |
| |
Poštanski pretinac (Mailbox) integrirani
je dio elementa internet bankarstava za građane. OTP banka korisnicima
elementa internet bankarstva putem internog poštanskog pretinca dostavlja
razne informacije kao što su npr. informacije o izvršenim ili ne izvršenim
platnim nalozima u najavi. Kroz interni poštanski pretinac OTP informira
korisnike o novim proizvodima banke, bilo da je isti moguće ugovoriti
putem internet bankarstva ili u poslovnici banke. |
| |
|
| |
Do sadržaja poštanskog pretinca može se doći
klikom na poveznicu "Poruke". Poveznica se nalazi u gornjem
desnom uglu zaslona internet bankarstva. Ukoliko u poštanskom pretincu
postoje nepročitane poruke, na zaslonu će se neposredno nakon prijave
u internet bankarstvo prikazati poruka sadržaja: "Obavijest - imate
nepročitanih poruka". (slika dole) |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Odabirom opcije Poruke, ulazi se u zaslon
na kojem su prikazane sve poruke. Znamenka (6) pored poveznice "Poruka"
na primjeru iznad znači da se u poštanskom pretincu nalazi šest nepročitanih
poruka. Na slici ispod nalazi se primjer zaslona sa popisom poruka. |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Opis ponuđenih opcija: |
| |
Označi sve |
Opcijom se stavljaju kvačice u sve kvadratiće
(checkbox) na početku kolone pojedine poruke |
| |
Obilježi kao pročitane |
Za poruke koje su označene kvačicom, ručno
se mijenja status iz "Nepročitana" u "Pročitana" (ukoliko
se ne želi pročitati poruka) |
| |
Briši označene |
Opcija omogućava brisanje označenih poruka |
| |
Ukloni oznake |
Opcijom se uklanjaju kvačice |
| |
|
| |
|
| |
Specifičnost poruka koje u svom nazivu imaju
riječ "Ponuda" |
| |
|
| |
Putem internog poštanskog pretinca OTP banka
šalje ponude korisnicima za ugovaranje raznih proizvoda banke. Određene
proizvode banke moguće je ugovoriti online putem elementa internet bankarstva,
a određene proizvode isključivo u poslovnoj mreži banke. Na primjeru (slika
iznad) vidi se niz takvih poruka. da bi se takve poruke brisale iz poštanskog
sandučića, potrebno je pročitati istu, te označiti jedan od ponuđenih
odgovora. Slijedi primjer: |
| |
|
| |
Na primjeru koji slijedi u poštanskom pretincu
nalaze se tri poruke sa opisom "Ponuda" (slika ispod) |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Klikom na jednu od poruka na zaslonu će se
otvoriti sadržaj iste. (slika ispod) |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Ukoliko ste poruka samo pročita, a pri tomu
se ne odgovori na postavljeno pitanje, povratkom u zaslon popisa svih
poruka i dalje će se prikazivati ista, bez opcije brisanja, ali sa novim
statusom "Pročitana". (slika ispod) |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Ukoliko se želi dobiti opcija za brisanje
poruke iz skupine "Ponuda", potrebno je odgovoriti na postavljeno
pitanje odabirom jedne od ponuđenih odgovora. Nakon toga će se u glavnom
popisu poruka pojaviti kvadratić za označavanje poruke te se ista može
brisati na gore opisan način. (zaslon predefiniranih odgovora - slika
ispod) |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Nakon što se odgovori na postavljeno pitanje
poruke iz skupine "Ponuda" u glavnom pregledu poruka će dobiti
mogućnost označavanja za brisanje. (slika ispod) |
| |
|
| |
 |
| |
|
 |
Važne napomene: |
| |
Ukoliko se na postavljeno pitanje odgovori
potvrdno sa označavanjem polja ispred odgovora "Da", a proizvod
banke je moguće ugovoriti putem elementa internet bankarstva, nakon potvrde
sa opcijom "Nastavi" automatizmom će se na zaslonu prikazati
sučelje ugovaranja odabranog proizvoda banke. |
| |
Ukoliko se na postavljeno pitanje odgovori
potvrdno sa označavanjem polja ispred odgovora "Da", a proizvod
banke nije moguće ugovoriti putem elementa internet bankarstva, nakon
potvrde sa opcijom "Nastavi" automatizmom će se na zaslonu prikazati
sučelje sa popisom svih poslovnica banke. Tada odaberite poslovnicu banke
koja vam odgovora, a nakon toga u određenom vremenskom periodu odabrana
poslovnica kontaktirati će korisnika u vezi davanja dodatnih informacija
i dogovora vezanih za odabrani proizvod banke. (primjer zaslona odabira
poslovnice - slika ispod) |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Odabirom opcije "Nastavi" (slika
iznad), na zaslonu će se pojaviti kontrolna poruka . (slika ispod) |
| |
|
| |
 |
| |
|
| |
Suglasnost za kontakt iz poslovnice se potvrđuje
sa ponuđenom opcijom "DA", U suprotnom izaberite opciju ne,
te zatvorite zaslon "Kontakt poslovnica" sa opcijom "Odustani".
Brisanje ovakve poruke moguće je u glavnom popisu svih pristiglih poruka
u internom poštanskom pretincu korisnika elementa internet bankarstva.
|
| |
|
|
| |
|
Povratak na vrh stranice |
| |
|
Povratak na glavnu
stranicu uputa |
| |
|
Ispis
stranice |