Internet bankarstvo za građane - UPUTE
    << nazad  
 
PORUKE
     
 
  Poštanski pretinac (Mailbox) integrirani je dio elementa internet bankarstava za građane. OTP banka korisnicima elementa internet bankarstva putem internog poštanskog pretinca dostavlja razne informacije kao što su npr. informacije o izvršenim ili ne izvršenim platnim nalozima u najavi. Kroz interni poštanski pretinac OTP informira korisnike o novim proizvodima banke, bilo da je isti moguće ugovoriti putem internet bankarstva ili u poslovnici banke.
 
  Do sadržaja poštanskog pretinca može se doći klikom na poveznicu "Poruke". Poveznica se nalazi u gornjem desnom uglu zaslona internet bankarstva. Ukoliko u poštanskom pretincu postoje nepročitane poruke, na zaslonu će se neposredno nakon prijave u internet bankarstvo prikazati poruka sadržaja: "Obavijest - imate nepročitanih poruka". (slika dole)
   
 
   
  Odabirom opcije Poruke, ulazi se u zaslon na kojem su prikazane sve poruke. Znamenka (6) pored poveznice "Poruka" na primjeru iznad znači da se u poštanskom pretincu nalazi šest nepročitanih poruka. Na slici ispod nalazi se primjer zaslona sa popisom poruka.
   
 
   
  Opis ponuđenih opcija:
  Označi sve Opcijom se stavljaju kvačice u sve kvadratiće (checkbox) na početku kolone pojedine poruke
  Obilježi kao pročitane Za poruke koje su označene kvačicom, ručno se mijenja status iz "Nepročitana" u "Pročitana" (ukoliko se ne želi pročitati poruka)
  Briši označene Opcija omogućava brisanje označenih poruka
  Ukloni oznake Opcijom se uklanjaju kvačice
   
   
  Specifičnost poruka koje u svom nazivu imaju riječ "Ponuda"
   
  Putem internog poštanskog pretinca OTP banka šalje ponude korisnicima za ugovaranje raznih proizvoda banke. Određene proizvode banke moguće je ugovoriti online putem elementa internet bankarstva, a određene proizvode isključivo u poslovnoj mreži banke. Na primjeru (slika iznad) vidi se niz takvih poruka. da bi se takve poruke brisale iz poštanskog sandučića, potrebno je pročitati istu, te označiti jedan od ponuđenih odgovora. Slijedi primjer:
   
  Na primjeru koji slijedi u poštanskom pretincu nalaze se tri poruke sa opisom "Ponuda" (slika ispod)
   
 
   
  Klikom na jednu od poruka na zaslonu će se otvoriti sadržaj iste. (slika ispod)
   
 
   
  Ukoliko ste poruka samo pročita, a pri tomu se ne odgovori na postavljeno pitanje, povratkom u zaslon popisa svih poruka i dalje će se prikazivati ista, bez opcije brisanja, ali sa novim statusom "Pročitana". (slika ispod)
   
 
   
  Ukoliko se želi dobiti opcija za brisanje poruke iz skupine "Ponuda", potrebno je odgovoriti na postavljeno pitanje odabirom jedne od ponuđenih odgovora. Nakon toga će se u glavnom popisu poruka pojaviti kvadratić za označavanje poruke te se ista može brisati na gore opisan način. (zaslon predefiniranih odgovora - slika ispod)
   
 
   
  Nakon što se odgovori na postavljeno pitanje poruke iz skupine "Ponuda" u glavnom pregledu poruka će dobiti mogućnost označavanja za brisanje. (slika ispod)
   
 
   
Važne napomene:
  Ukoliko se na postavljeno pitanje odgovori potvrdno sa označavanjem polja ispred odgovora "Da", a proizvod banke je moguće ugovoriti putem elementa internet bankarstva, nakon potvrde sa opcijom "Nastavi" automatizmom će se na zaslonu prikazati sučelje ugovaranja odabranog proizvoda banke.
  Ukoliko se na postavljeno pitanje odgovori potvrdno sa označavanjem polja ispred odgovora "Da", a proizvod banke nije moguće ugovoriti putem elementa internet bankarstva, nakon potvrde sa opcijom "Nastavi" automatizmom će se na zaslonu prikazati sučelje sa popisom svih poslovnica banke. Tada odaberite poslovnicu banke koja vam odgovora, a nakon toga u određenom vremenskom periodu odabrana poslovnica kontaktirati će korisnika u vezi davanja dodatnih informacija i dogovora vezanih za odabrani proizvod banke. (primjer zaslona odabira poslovnice - slika ispod)
   
 
   
  Odabirom opcije "Nastavi" (slika iznad), na zaslonu će se pojaviti kontrolna poruka . (slika ispod)
   
 
   
  Suglasnost za kontakt iz poslovnice se potvrđuje sa ponuđenom opcijom "DA", U suprotnom izaberite opciju ne, te zatvorite zaslon "Kontakt poslovnica" sa opcijom "Odustani". Brisanje ovakve poruke moguće je u glavnom popisu svih pristiglih poruka u internom poštanskom pretincu korisnika elementa internet bankarstva.
   
 
Povratak na vrh stranice
 
Povratak na glavnu stranicu uputa
 
Ispis stranice