Internet bankarstvo za građane - UPUTE
  <<nazad
     
 
Ažuriranje osobnih podataka
     
 
Online transakcija "Osobni podaci" omogućava korisniku ažuriranje djela osobnih (matičnih) podataka. Transakcija se poziva iz glavnog izbornika. Nakon izmjene jednog ili više osobnih podataka, potvrdu nastavka transakcije vrši se sa opcijom "Izmjeni". Ukoliko su svi podaci ispravno uneseni, potvrdu unosa izmjena potrebno je autorizirati korištenjem tokena (Aplli2 / MAC).
  Ukoliko transakcija provjere unosa izmjene tj. ažuriranja osobnih podataka prepozna nelogične vrijednosti, potrebno je ispraviti uneseno u označenim poljima sa greškom.
   
  Izgleda online zaslona ažuriranja osobnih podataka:
 
   
  Opis polja zaslona online ažuriranja osobnih podataka:
   
 
OSOBNI PODACI
  Ime i prezime Nije unosno polje, podatke nije moguće izmijeniti putem internet bankarstva.
  JMBG Nije unosno polje, podatke nije moguće izmijeniti putem internet bankarstva.
  OIB Nije unosno polje, podatke nije moguće izmijeniti putem internet bankarstva.
  Ime oca Nije unosno polje, podatke nije moguće izmijeniti putem internet bankarstva.
 
ADRESE
  Adresa stanovanja Dozvoljeno polje za ažuriranje (unos je obavezan)
  Poštanski broj i mjesto Unosi se naziv mjesta stanovanja, a poštanski broj se automatizmom upisuje u predviđeno polje. (unos je obavezan)
  Država Zadana vrijednost, nije moguća izmjena. (unos je obavezan)
  ---------------------------------------------  
  Adresa druga Dozvoljeno polje za ažuriranje (unos nije obavezan)
  Poštanski broj i mjesto Unosi se naziv mjesta druge adrese, a poštanski broj se automatizmom upisuje u predviđeno polje. (unos nije obavezan)
  Država Zadana vrijednost, nije moguća izmjena.
 
OSTALI KONTAKT PODACI
  Telefon Broj kućnog (fiksnog) telefona
Mobilni telefon

Broj mobilnog telefona (unos nije obavezan izuzev ako je uključena bar jedna od SMS info usluge kada broj mobilnog telefona mora biti upisan)

Važna napomena: Uneseni broj mobilnog telefona povezan je sa uslugom SMS info. Ukoliko ugovorite, tj. aktivirate jednu od ponuđenih SMS info usluga, slanje poruka vrši se na upisani broj mobilnog telefona. Iz tog razloga važno je voditi računa o ispravnosti unesenog broja.

  Telefon posao Telefonski broj na radnom mjestu (unos nije obavezan)
  Fax Telefonski broj na kojem je spojen fax uređaj (unos nije obavezan)
  e-mail adresa Adresa elektronske pošte (unos nije obavezan)
 
DODATNI OSOBNI PODACI
  Bračno stanje Izaberite jedan od ponuđenih odgovora u padajućem izborniku. (unos nije obavezan)
  Broj članova obitelji Izaberite jedan od ponuđenih odgovora u padajućem izborniku. (unos nije obavezan)
  Stanovanje Izaberite jedan od ponuđenih odgovora u padajućem izborniku. (unos nije obavezan)
  Školska prema Izaberite jedan od ponuđenih odgovora u padajućem izborniku. (unos nije obavezan)
  Zanimanje Izaberite jedan od ponuđenih odgovora u padajućem izborniku. (unos nije obavezan)
  Jeste li zaposleni Izaberite jedan od ponuđenih odgovora u padajućem izborniku. (unos nije obavezan)
  Kartice Kvačicom označite karticu sa popisa (unos nije obavezan)
  Računi u drugim bankama Kvačicom označite kružić ispred da ili ne (unos nije obavezan)
   
 
   
  Kontakt centar OTP banke - telefonska služba pomoći korisnicima internet bankarstva (helpdesk). Telefon: 062-201-555. (nakon javljanja govornog automata birajte opciju 3). Radno vrijeme radnim danom od 08:00h do 21:00h i subotom od 08:00h do 13:00h.
   
 
Povratak na vrh stranice
 
Povratak na glavnu stranicu uputa
 
Ispis