Internet bankarstvo | OTP token ? | Demo verzija |
|
Uputa - građani |
|
|
|||
Kontakti | Uputa m-token | Demo OTP m-banking | ||||
Korisne informacije | ||||||
Interni prijenos | |
< nazad / back | |
Transakcija omogućava prijenos na kunski račun druge fizičke osobe unutar banke. |
Primjer zaslona internog prijenosa: | |
Opis unosnih polja naloga: | |
Na teret računa
|
• U navedenom polju ponuđeni su kunski računi koje imate otvorene u banci (vlastiti račun ili račun na kojeg ste opunomoćeni). Sa strelicom na desnom kraju polja odaberite račun s kojeg želite izvršiti prijenos sredstava. |
U korist vlastitog računa
|
• Sa strelicom na desnom kraju polja odaberite račun na koji želite izvršiti prijenos kunskih sredstava. |
U korist drugog računa
|
• Upisuje se broj tuđeg računa na koji se vrši prijenos sredstava. Račun na koji se prenose sredstava sa transakcijom internog prijenosa mora biti otvoren u OTP banci. NAPOMENA: interni prijenosi u korist žiro-računa građana obavljaju se kroz transakciju "Platni nalog" |
Iznos odobrenja
|
• Upisuje se iznos sredstava koje želite prenijeti u kunama. |
Opis transakcije | • Upisuje se proizvoljan opis transakcije (maksimalno 32 znaka). |
Izbor predloška (unos naloga iz predloška) | • Kako biste olakšali i značajno ubrzali unos internih naloga, preporučujemo Vam da samostalno kreirate vlastitu bazu predloaka koje ćete kasnije koristiti pri unosu platnih naloga (opisano u uputi "Predlošci"). S desne strane unosnog polja "račun primatelja" nalazi se link "Izbor predloška". Odabirom navedene opcije na zaslonu će se otvoriti novi manji zaslon (tzv. "pop-up") s popisom svih predložaka koje ste kreirali i pohranili. U prvom stupcu "Unos" vidljivi su nazivi predložaka, a u nastavku i svi drugi elementi naloga. Odabirom jednog od ponuđenih predložaka automatski se popunjavaju sva polja izabranog platnog naloga definirana u predlošku. Iznos plaćanja je jedino polje koje nije moguće unijeti iz predloška. |
Provjera naloga
|
• Nakon što se popune sva polja naloga za prijenos potrebno je izvršiti provjeru istog opcijom "Provjera naloga". Ukoliko je nalog ispravno unesen, na zaslonu će se pojaviti svi elementi prijenosa (račun sa - račun na) uz poruku"Uneseni nalog je ispravan". S opcijom "Zaprimi nalog" potvrđuje se unos (poruka: Nalog je uspješno zaprimljen.). S opcijom "odustani" poništava se započeta transakcija. Ukoliko nalog nije ispravno unesen, pojavljuje se poruka o vrsti greške (npr: nedozvoljena kombinacija računa i sl.). Nakon ispravka potrebno je ponoviti provjeru naloga. Ukoliko odaberete prijenos s deviznog računa na kunski račun, Banka će izvršiti otkup deviza (iznos deviza prikazan u polju "Otkup deviza") i teretiti Vaš devizni račun, a prijenos se izvršava u kunama. Ako se prijenos vrši neodležanim sredstvima sa deviznog računa, naplaćuje se naknada sukladno važećoj tarifi naknada. |
Odustani | • Opcijom "odustani" poništava se započeta transakcija. |
Ukoliko elite izvršiti nalog, potrebno ga je autorizirati. Autorizacija naloga vrši se transakcijom "Autorizacija naloga" |
Kontakt centar OTP banke - telefonska sluba pomoći korisnicima internet bankarstva (helpdesk). Telefon: 072-201-555. Radno vrijeme radnim danom od 08:00h do 21:00h i subotom od 08:00h do 13:00h. | +38572201555 |
|||
Kontaktirajte nas putem e-maila | ||||
OTP
m-token |
OTP
m-token |
WEB
stranice |
Glavni
izbornik uputa |
||||||
©
copyright 2014 OTP banka d.d.
|