Internet bankarstvo za građane - UPUTE
    << nazad  
 
AKTIVACIJA MOBILNOG TOKENA PUTEM eLEMENT@ INTERNET BANKARSTVA OTP banke d.d.
 
 
  MOBILNI TOKEN
   
Link:
Osnovne informacije o mobilnom tokenu / opis aplikacije mobilni token
   
  ONLINE AKTIVACIJA MOBILNOG TOKENA
   
  Svi korisnici eLEMENT internet bankarstva za građane koji za identifikaciju i autorizaciju koriste klasičan token uređaj u online transakciji Mobilni token mogu pokrenuti proceduru izdavanja tj. proceduru aktivacije mobilnog tokena. Mobilni token je aplikacija koja korisnicima smart telefona baziranim na platformama iOS (Apple/iPhone) i Android omogućava korištenje telefona kako identifikacijskog uređaja za korištenje eLEMENT@ internet bankarstva, korištenje usluga govornog automata te određenih usluga Kontakt centra OTP banke.
  Aplikacija OTP m-token ima potpuno jednaku funkcionalnost i sigurnost kao (fizički) token uređaj. Svi detalje o aplikaciji mobilni token navedeni su u Uputi za korištenje mobilnog tokena koja se može pozvati linkom (poveznicom) postavljenim u vrhu stranice ove upute.
   
  U eLEMENT@ internet bankarstvu OTP banke, transakcija aktivacije mobilnog tokena poziva se iz glavnog izbornika. Naziv transakcije "Mobilni token"
 

Odabirom transakcije Mobilni token na zaslonu se prikazuje slijedeći izbornik opcija:

   
 
  Ponuđena opcija "Opis" poziva kratak opis usluge m-token.
   
  Ponuđenom opcijom "Aktivacija" pokreće se postupak aktivacije aplikacije mobilni token. Na zaslonu se prikazuju podaci kako je to prikazano na slici ispod:
 
  Nalogodavac Automatizmom je upisano ime i prezime korisnika internet bankarstva  
  Broj računa i valuta plaćanja naknade Padajući izbornik računa sa kojeg će se naplatiti naknada za aktivaciju aplikacije mobilni token.  
  Adresa Adresa korisnika upisuje se automatizmom  
  E-mail E-mail (nije obavezan podatak)  
  Broj mobilnog telefona (GSM) Automatizmom se popunjava pozivom iz matičnih podataka. Ukoliko je polje prazno* ili je prikazan broj netočan, prije nastavka transakcije potrebno je izvršiti ažuriranje broja mobitela pozivom opcije "Osobni podaci"  
  Vrsta uređaja / platforme Padajući izbornik odabira platforme smart telefona na koji će se izvršiti instalacija aplikacije OTP mobilni token. (Android / iPhone). Napomena: Instalaciju aplikacije OTP mobilni token moguće je napraviti na mobilnim uređajima koji koriste platformu Apple iOS (iPhone) i sve mobilne uređaje zasnovane na Android operativnom sustavu.
  *Ukoliko je polje "Broj mobilnog telefona (GSM)" potpuno prazno, na zaslonu će se pojaviti poruka kako je to prikazano na slici ispod:
 
  Nakon ažuriranja broja mobilnog telefona na kojem će se izvršiti instalacija aplikacije OTP mobilni token, ta nastavak izvršenja transakcije potrebno je odabrati opciju "Zaprimi".
  Opcija "Zaprimi" vodi korisnika u sučelje autorizacije online naloga pomoću tokena (Appli 2/MAC). Nakon autorizacije transakcije online aktivacije aplikacije OTP m-token, na zaslonu računala će se pojaviti dva vrlo važna podatka:
       
  Inicijalna zaporka Inicijalna zaporka koristi se za prvo pokretanje aplikacije OTP mobilni token, a isto je moguće napraviti nakon instalacije aplikacije na mobilni uređaj. Napomena: Moguć je naknadni ponovni dohvat inicijalne zaporke. Opis načina dohvata slijedi u uputi.
  Serijski broj tokena Serijski broj mobilnog tokena se koristi kao korisničko ime kod prijave u internet bankarstvo OTP banke, korištenje usluga govornog automata ili određenih usluga Kontakt centra OTP banke. Napomena: Serijski broj uvijek je vidljiv u samoj aplikaciji mobilni token, te ga nije potrebno zapisivati tj. pamtiti.
       
  Na slici ispod vidljiv je način prikazivanja korisničkog identifikatora i inicijalne zaporke i serijskog broja mobilnog tokena:
 
   
  Primjer zaslona unosa korisničkog identifikatora i inicijalne zaporke u aplikaciji OTP mobilni token:
   
 
   
  Ponovnim ulaskom u glavni zaslon aktivacije aplikacije mobilni token nakon završenog online postupka "Aktivacija" vidljive su nove opcije kako je to prikazano ma slici ispod:
   
 
   
  Ponovni dohvat inicijalne zaporke Opcija omogućava dohvat inicijalne zaporke i serijskog broja tokena. Napomena: Zadržava se postojeći serijski broj mobilnog tokena.
  Opoziv postupka aktivacije m-tokena Ukoliko korisnik iz bilo kojeg razloga ne želi ili ne može instalirati aplikaciju mobilni token, moguće je izvršiti opoziv postupka aktivacije aplikacije uz automatski storno naplaćene naknade. Napomena: Opoziv nije moguće napraviti ukoliko je aplikacija aktivirana ili je u međuvremenu pokrenuta procedura opcije "Ponovno instaliranje aplikacije mobilni token.
  Ponovno instaliranje aplikacije m-token U slučaju promjene mobilnog telefona ili bilo kojeg drugog razloga koji podrazumijeva potrebu za ponovno instaliranje aplikacije mobilnog tokena, koristi se opcija "Ponovno instaliranje aplikacije m-token". Napomena: Ponovno instaliranje aplikacije mobilni token NE podrazumijeva ponovnu naplatu naknade. Pokretanjem ovog postupka korisnik će dobiti novi serijski broj tokena i novu inicijalnu zaporku.
   
  Primjer zaslona nakon odabira opcije "Ponovni dohvat korisničkog identifikatora i inicijalne zaporke":
 
   
   
  Primjer zaslona nakon odabira opcije "Opoziv postupka aktivacije m-tokena":
 
   
  Transakcija opoziva podrazumijeva autorizaciju transakcije tokenom (Appli 2/MAC).
   
  Primjer glavnog zaslona aktiviranja mobilnog tokena nakon provedene transakcije "Opoziv postupka aktivacije m-tokena":
 
  Postupak ponovne aktivacije mobilnog tokena jednak je prvoj aktivaciji, što je opisano na početku ove upute.
   
  Primjer zaslona nakon odabira opcije "Ponovno instaliranje aplikacije m-token":
 
  Transakcija ponovne instalacije aplikacije mobilnog token podrazumijeva autorizaciju transakcije token uređajem (Appli 2/MAC).
   
  Postupak pokretanja procedure ponovne instalacija aplikacije mobilnog tokena sličan je inicijalnoj prvoj instalaciji. Osnovna razlika je što nema naplate naknade. Korisnik dobiva novi serijski broj tokena i novu inicijalnu zaporku i korisnički identifikator. Primjer na slici ispod:
 
   
   
  Redistribucija tj. pokretanje postupka za ponovnu instalaciju aplikacije mobilnog tokena ograničen je na dva puta dnevno. U slučaju poruke (primjer ispod), obratite se našem Kontakt centru za daljnje upute.
 
   
   
  Primjer poruke kada se želi napraviti Opoziv postupka aktivacije m-tokena nakon pokrenutog postupka redistribucije tj. postupka ponovne instalacije aplikacije mobilnog tokena.
 
   
   
   
 
Povratak na vrh stranice
 
Povratak na glavnu stranicu uputa
 
Ispis stranice