Ukoliko ste klijent OTP banke, a ne posjedujete tekući račun ili tek želite postati klijent OTP banke, popunite online obrazac „Zahtjev za otvaranje tekućeg računa“ i slijedite daljnje upute.

Više detalja o tekućem računu i povezanim uslugama pogledajte na poveznicama koje slijede:

Kako biste pokrenuli online postupak otvaranja tekućeg računa u OTP banci potrebno je zadovoljiti par uvjeta. Zahtjev može poslati isključivo domaća fizička osoba uz obavezno posjedovanje mobilnog telefona (mobilnog telefonskog broja) zbog automatske aktivacije SmartPIN distribucijskog kanala. SmartPIN distribucijski kanal putem SMS-a omogućava pravovremeno informiranje budućeg klijenta OTP banke o statusu zahtjeva tj. kada je potrebno doći u poslovnicu banke kako bi se u najkraćem roku napravile sve potrebne radnje u cilju konačne aktivacije tekućeg računa i prateće debitne (i/ili prepaid) kartice.

Prije pokretanja postupka otvaranja računa po osnovu online zahtjeva očekujte kratak informativni poziv iz odabrane poslovnice banke. Predavanje online zahtjeva za otvaranje tekućeg računa, otvaranje računa, izdavanje debitne bankovne kartice kao i aktivacija SmartPIN distribucijskog kanala ne podrazumijeva nikakve naknade. Sve tarife povezane sa imanjem tekućeg računa i prateće debitne bankovne kartice te izdavanje i korištenje Mastercard prepaid kartica navedene su u Izvatku iz naknada za transakcijske račune, usluge platnog prometa i on-line bankarstva, odnosno Izvatku iz naknada za poslovanje s karticama fizičkih osoba.

Korisnicima tekućeg računa OTP banke na raspolaganju je široka lepeza povezanih usluga i proizvoda koje je moguće ugovoriti (aktivirati) u bilo kojoj poslovnici OTP banke.

Dobrodošli!